Awwww- vilken fjolla...

Jag är! Idag skulle jag och Elin tatuera oss kl 14.00, men killen som skulle tatuera oss var sen så vi fick inte komma in förrns efter 15.00..Lätt ireterad och jävligt nervös, lade jag mig under nålen, och dra åt helvete va ont det gjorde, alltså jag överdriver inte, smärtan var obeskrivlig!! Elin fick hålla i mig för att jag inte skulle tuppa av, jag trodde att jag skulle svimma- jag spände mig så att jag var röd i hela ansiktet..Det konstiga är att jag inte ens kan förklara smärtan, den var konstig! Men då vet jag det, tatueringar är snyggt men jag är tydligen för mesig och för "känslig" för att göra dom!! Resultatet vart iallafall kanon =) Hittade en mall som jag utgick ifrån, men resten designade jag själv, är väldigt nöjd...'

image57 Så här blev den!! Är super nöjd =)


__________________________________________________________________

Vill oxå passa på att tacka mina vänner för en trevlig kväll i gårkväll, kul att så många ville komma till mig & Elin på Aloévera kväll !! Speciellt tack till Emma som presenterade alla produkter för oss denna kväll på ett väldigt bra sätt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback