Dags att blogga!!

Jaha då va det dags att skriva lite om vad som hänt på sistone!! Ja det roligaste som har hänt sist, är festen på Stenslund, som vi sent kommer glömma, Bra jobbat Elin & Sara!! Vi kom i god tid, så att vi kunde börja förfesta vi närmaste vänner innan alla andra skulle komma dit!! Det var jätte roligt att träffa massa folk jag inte sett på ett tag..Under kvällen kom det massa folk, helt galet =P Men det var jätte kul! Jag och Fredrik åkte hem ganska tidigt, det kom så mkt folk, och jag tyckte att det var bäst att åka hem när man kände sig "nöjd & lycklig" istället för att det skulle gå överstyr!! Som tur va gick det aldrig överstyr, allt hade gått bra!

image51image52image53image54image55
      Eliiin 20 år         Sara 18 år                  pelikan                  Jag                         Fredde

Idag har jag inte varit så bakis som jag brukar kunna vara, jag är så känslig så ibland när jag druckit 2 öl,så blir jag bakis!! Men idag har jag mått bra!! Sanna kom förbi en sväng på eftermiddagen och tog en fika =)
Sen fixade jag iordning mig! För jag Emma och Erika skulle ta med Elin ut på en överrasknings middag på Greken! Vi hade jätte mysigt, det var så skönt att komma ut, bara vi brudar och snacka skit och äta gott!!Gott var det, vi åt ju självklart 3-rätters middag! Mumma mumma!!

Nää nu ska jag gå och lägga mig, det har varit en låång helg!! Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback