Fredag, härliga fredag!

Vaknade imorse glad och pigg, satte mig framför TV:n och käkade frulle!
Vid 12.00 va det dags för Klipp, färgning och slingor! Jag satt fan hos frissan
tills 14.30 .. Så jag var helt slut! Men jag blev nöjd, lite ovan med lugg bara
men man vänjer sig så småning om =)

image30




Nyklippt & trött =/




Träffade Emma en snabbis innan hon skulle till jobbet, sen gick jag hem och åt lunch med Fredrik (sent, men bättre än aldrig). Sanna ringde och vi begav oss ner på Wyanes, jag drack en latte och vi snackade massa skit om vanligt, he he!! Sen gick vi in på systemetoch köpte några öl inför kvällen, stannade till på Time och köpte en var sin glass..Min huvudvärk har varit sjuk påfrästande för mig idag, blev värre och värre på eftermiddagen. Jag skulle ju spela biljard med Freddan, men orkade inte så jag gick hem och sov en stund istället! När jag vaknat gjorde vi iordning lite Tacos och mumsade i oss =P Sen kom Peter och strax efter det kom Emma! Dom har nästan precis gått hem efter en trevlig kväll med prat och öl!!

Kvällens mumma =  Den Amerikanska ölen Miller, jätte god en mys kväll som denna!
image31 

Nu ska jag gå och lägga mig efter en lång trevlig dag! Natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback