Fredag!!

image49Gick upp i lagom tid imorse åt frukost och sen åkte jag till  Säter och hämtade Fredde. Vi kom hem och tog en kopp kaffe, sen la vi oss på sängen för att vila men jag somnade nästan på en gång! Har haft ganska ont i huvudet och varit trött idag! När jag vaknat lagade jag lunch, Tagliatelle med pastasås! Det gjorde jag bra =) Sen kom Elin förbi och vi gick och fikade på Café 2 systrar... Sen var det dags för mig att åka till jobbet! Nu har jag precis kommit hem från jobbet, stannade på vägen och hyrde en film "Step up " Hoppas den är bra!
                                                                                                                                                                                                               
image50 Nu är jag så trött ska kolla lite på filmen sen sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback