Full Rulle =)

Idag har det verkligen varit full rulle, redan sen jag gick upp imorse kl. 08.00 .. Jag diskade och fixade lite hemma, ringde ett par samtal för att lösa lite problem. Fredrik kom hem vid 10.00, vi åt frukost tillsammans, sen ringde Elin och frågade om hon fick komma förbi, självklart! Vi drack kaffe och snackade lite skit! Sen tog jag en disch och sen skulle vi möte Erika och äta lunch med henne! Det var så kul att se henne igen och få lite glada nyheter! Pizza vart det till lunch, Elin tjatade om pizza, "den är så god här i Sverige" sa hon! Sen gick vi upp hit så att Erika äntligen fick spana in lägenheten, vi satte oss på terassen ett tag i solen och njöt! Sen begav vi oss till Norelund för att hämt min grill, vi trodde aldrig att vi skulle få in den i bilen, men som tur var så hade Erika en plan =) Tack! Sen vart det systemet, Elins första gång på systemet, och hon var överlycklig =) Sen skulle både Erika och Elin iväg. Då stack jag ner på ICA och handlade inför kvällen och sen snabbt hem och förbereda, precis när jag var klar med det sista plingade det på dörren och mina gäster kom!!

197863-40  197863-38 197863-39 197863-37
         Tröttisar                        Peter                            Emma                   Elin & Ant

Grillen tändes och ganska snabbt spred sig sommar känslorna!! Första grillningen i år! Och det var super gott, vi åt miniflinta med potatissallad och bröd..Me like! Kul att sitta och umgås ett par vänner, jag tycker det är då underbart, att bara ta det lungt, ha skoj och mycket skratt blev det när vi började prata gamla minnen! Tack mina älskade vänner för att ni finns! Efter maten serverades kaffe med kaka och melonbitar! Fredrik var så söt som serverade alla, fixade och donade.. Tack älskling! Du är den bästa!!!

Vi satt ute ganska länge, nästan till 23.00, då vart det för kallt, alla ville in och värma sig! Jag fick 3 myggbett, va vill dom mig? Låt mig vara!! Disken är klar, allt är iordning så nu ska jag gå och lägga mig!! Elin sover redan, men det är precis som gamla goda tider! Nu ska jag in och putta på henne lite så att jag också får plats i sängen!! (hon är riktigt duktig på att bre ut er ska ni veta).. Natti Natt Gónatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback