Jalla Jalla (skynda,skynda)

Dagen började bra idag, jag gick upp i tid och åt  frukost, kollade lite på TV, snyggade till mig lite och sen gick jag på möte på Lärcenter, träffade Ninni där och fick mig några tankeställare! Sen gick jag med Emma & Emma H och lunchade, det var trevligt att få komma ut lite =P Sen begav jag mig till blodbussen, men jag kom tyvärr för sent, fick inte lämna blod, så det var inge kul! Niklas ringde och sa att han va i stan, så vi drog ner till Donken och köpte Mc Flurry *mumma* sen hämtade vi tapetkartor på Hedemorabostäder!
Nu till stressen! Sent på eftermiddagen kollade jag på olika papperjag fått av Ninni och en utbildning fastnade jag för " humanistiskt behandlingsarbete/behandlingsassistent" och jag kände direkt att denna vill jag gå. PROBLEMET var bara att det skulle skickas in idag, så panik panik, jag satte mig direkt och och skrev ett personligt brev (som dom betygsätter, fan vilken press), sprang ner på biblioteket, för att skriva ut och kopiera alla bilagor som skulle med i brevet och sen ner på posten, jag kom precis i sista sekund! Så min ansökan lämnades in 18.30.....Nu är det bara att vänta på svar...Är redan nu nervös =/ men men, skönt att ha det gjort iallafall.
Jag ska söka in på minst en utbildning till, men den ansökan ska inte vara inne förrns den 31maj *puh*
Nu ska jag bara slappa och ta det lungt, är helt slut i huvudet nu!!!
Ha Ha Fredde köpte ett par rosa Foppa tofflor till mig idag, jag kommer se så rolig ut!!




 image29Tack för mina rosa "fula" tofflor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback