Lista!!!

Lista på lite vad som helst !


Hitta en lista hos Johanna : )

Ska bli skoj - att det snart är sommar och då händer massa roliga saker
Ska inte bli skoj - Att jobba hela sommaren
Snurrar nu i huvudet - vilken utbildning, jag ska välja nu till hösten
Sparar till - min och Fredriks 4-års dags resa
Väntar på - att jag ska få lön
Pålägg som gäller- medwurst
Dagens dryck - exotisk juice
Tre band/artister - som jag gillar? Red hot chili pepeprs, PCD, UB40
Senaste boken du läste:- Mias hemlighet 
Utomhus senast - idag när vi lämnade tillbaka filmen vi hyrt
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans - Oj, familjen är STOR, typ aldrig!
Senaste saken du köpte - storhandlade idag, palla räkna upp allt ;-)
Vad har du gjort idag? - Ätit frukost, handlat, fikat med Peter, kollat fotboll , tvättat & diskat
Var det kul? - nja, kul att fika iallafall
Brukar du svära mycket då? - Ja en del
Hur tidigt stiger du upp? - olika, nio - tio tiden oftast!
Gillar du att slåss eller? - Nej, absolut inte, jag är en snäll tjej
Vad har du på dig just nu? - he he det e tvättdag, sliten kjol och ett linne
Vilken är din favoritgladiator? - Han "biffen" som inte har hår på huvudet
Vad ska du göra ikväll? - påskmiddag med älsklingen
Är du seriös? -  ja det är jag
Vad är du allergisk mot? - skaldjur, svamp, mögel,
Var har du ont? - i nacken, stel som fan
Använder du hårspray - ibland
Kan du stå på händer? - nää, men på benen
Vem håller du på i big brother? - jag diggade Carolina gynning
Favoritserie - Vänner, desperate housewifes
Gillar du seriehjältar? -  nää
Hur många Anna känner du? -  3?
Håkan Hellström eller The Ark? -  om jag måste välja? The Ark
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck ? - Winnerbäck tror jag?                                                                                            Salt eller socker? - Socker !
Gillar du ketchup? - mums
Är du glad nu? - Jaa idag är jag glad
Var du glad igår? - Nja inte hela dagen
Gillar du Broder Daniel? - nej
Vad har du för klocka? - Vit med brett armband
Är pandor söta? - Ja
Vad dansar du till? - Allt när jag är full
Bästa sport? - Fotboll
Har du något tv-spel? - Nej
När grät du senast? - idag, sorligt på TV ju :p
Stockholm är? - Sååå överskattat, trött på skiten. 
Göteborg är? -  Fin stad ! söt dialekt
Malmö är? - ingen aning
Vad dricker du för kaffe? - gevalia melea
Hur många converse allstarskor äger du? - what?
Kan du sjunga? - Ja det tror jag
Tror du på Gud? - nej
Jobbigt just nu? - Att ha ont i örat
Mer värt än guld - Livet, vännerna, familjen, Fredrik
Spagetti eller makaroner - Spagetti
Ett land jag helst vill besöka - Thailand
Världens mest överskattade skiva - ?
Roliga svenska filmer - SE UPP FÖR DÅRARNA
Tycker du om dina grannar? - Vi är ganska nyinflyttade, känner inga grannar
Bästa grannen du haft? - fam.falk
Sämsta grannen du haft? - vissa andra på Norelund
Har du kvar dina barndomsskivor? - nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - I LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback