Lycka..

Lördagen har varit underbar, har tagit det lugnt och solat, fikat med Emma och städat lite hemma..Pratat med Mammi..Annars hände det ju nått speciellt idag, my soulmade är tillbaka i Hedemora!!! Det känns så underbart! På kvällen var det förfest hemma hos mig med Elin, Sara, Janina, Mathilda, Freddan och Jag!! Vi hade jätte trevligt,
drack, dansade, pratade och sjöng för fulla halsar.. Sen var det dags att gå ut på Hotellet, men jag orkade inte följa med, skulle upp kl 06.00 och jobba!! Så förmin del så slutade Partyt kl 00.00 då gick jag och lade mig!!
Men vi hade jätte kul iallafall, Det var härligt att umgås med Elin igen!!

Lycka är när man håller sin vän i sin famn igen efter många månader!!!




Söndag 06.00 upp och åt frukost och sen begav jag mig till jobbet! Va en bra dag på jobbet idag! Kom hem och åt lunch med Fredde, sen gick vi ut och solade, Emma och Peter tittade förbi, Emma och jag har bestämt oss för att bli bruna i år=P weee Annars så har vi ätit god mat och bara haft en lugn trevlig kväll..

Elin var här ett tag, men hon kommer imorgon igen- då blir det grillfest!!!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Vad roligt ni verkar ha : )
Du kommer på Elins 20års fest va? I såna fall ses vi då! : ) Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback