Ny dag nya tag?

Hej hopp! Idag har jag jobbat igen, det va kul =) Fick åka på utflykt med några boenden, skönt att komma ifrån ett tag =) Det var jätte trevligt! När jag kom hem från jobbet så blev det en snabbis hem och sen vidare för att hälsa på Falkarna =) Alltid kul att umgås med Betti =P Magnus och jag åkte förbi Rickard och hämtade borren, så nu har vi ÄNTLIGEN en hatthylla på väggen, gu så skönt! Magnus fick ett ap stort påsk ägg av Rickard som vi satt och gamade på i bilen *mumma*  (mitt nya ord? ) Aja hur som haver, annars har det varit lugnt, gjort lasange och kollat på "Tack gode gud" Det e ju så kul =) Nu ska jag kolla på den där filmen som jag aldrig hann kolla på igår!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback