Si så där har väl dagen varit!

Idag vaknade jag hastigt av att Fredrik skulle iväg,han skulle iväg och jobba! Det har varit mycket jobb för honom nu den senaste tiden! Inte kul utan min älskade! Kände mig inte alls glad och pigg imorse, men bestämde mig ganska snabbt för att göra något åt saken. Inte bara ligga och kolla på TV! Så jag ringde till Peter, vi gick och fikade på Wyanes och sen spelade vi biljard, det var jätte roligt =P Jag vann ju så klart, måste tyvärr säga: "Peter du va kass" ha ha ha =P Efter matchen gick vi hem till Peter och senkom Emma, vi snackade lite, sen gick jag hem och lagade mat, körv med mos =) Mumma!!! Nu på kvällen har jag varit iväg och handlat lite,sen har jag städat hemma, duktiga jag!! Nä nu ska jag kolla på film "Crazy in love" Hoppas den är bra =) Natti natt katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback