STÄDRYCK!!!

Oj Oj Oj va det har städats idag =) Jag har dammat, dammsugit, skurat,
plockat, diskat, tvättat fönster och strykigt dukar & kläder! image22

Nu är jag ganska trött :P Jag fick nått konstigt städryck idag!
Men det är skönt, för jävlar va fint det är hemma nu!

Har till och med hunnit med att fika med Sanna idag, hon var här
en sväng innan hon skulle till jobbet, skönt med en kaffepaus!

Hämtade bilen nu på eftemiddagen nere vid UNO X  den hade
genomgått en "extreme makeover" Så nu är bilen också
städad och ren =)

Nu på kvällen lagade jag mat och sen pratade jag med Elin
en sväng, hon skulle ut och fira sin 20-års dag! Tänk att få
fira den i Frankrike, det är inte fy skam ;-)

Jaha eftersom att Fredrik jobbar så har jag en alldeles ensam och
skön kväll framför mig, ska bara ligga på soffan och slappa, det är ´
en av mina favvo serier på TV: Desperate housewifes =)

myspys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback