Vill ha..

  1. Kollade in lite kläder på internet, hittade en del intressant som jag vill ha!




    197863-45197863-44197863-42
    197863-43197863-46197863-41

Får se vilket jag beställer..Men det blir nog bra! Behöver lite nya kläder nu inför sommaren!
Annars har det varit en lugn dag, jag och Elin åt frukost imorse, sen åkte vi ut till huset och tittade till Ebba & Frasse, Ebba va såå underbart söööt! Frasse är fortfarande min lilla älskling! Men det var något speciellt med Ebba =P Sen åkte vi in till Time och pratade med Hanna & Antonio, drack kaffe och sen gick Elin till Frissan..
 
Fredrik bjöd ut mig på lunch, han vet att jag inte mår så bra just nu, han är så söt, ville få mig att tänka på annat! Fläsksnitzel med stekt potatis och sås blev det, till det åt vi tzatziki och bröd *mumma* Greken är ju bara för underbar, älskar deras mat!

När Elin var klar hos Frissan tittade hon upp en snabbis, och O la la va snygg hon vart i håret! Vi tog en snabb kopp kaffe och sen var hon tvungen att ticka iväg, full rulle i Elins kalender =) .. Fredrik åkte och jobbade på eftermiddagen. Jag och Emma fixade det sista med inbjudningarna.. Träffade Elin L en sväng, det var jätte länge sedan men kul!! Det vart bara en snabbis så vi bestämde att vi skulle fika nån dag och prata igenom allt som hänt på sista tiden! Jag och Emma åkte ut med inbjudningarna till dom som bodde i stan och sen gick jag hem och fixade lite mat, var såå hungrig!

Nu mår jag inte alls så bra, känner mig "tom" och ledsen..Jag är inte riktigt mig själv nu när det händer massa saker runt omkring mig!!  Ska kolla klart på "min" serie och sen ska jag lägga mig, man kan ju alltid hoppas på att morgondagen blir bättre! Natti natt


Kommentarer
Postat av: Elin

hej mammi! vad söt du är, som skriver om bebbe o allt vad vi gjort :) det är som jag säger, du har världens största hjärta va guld! massa pussar

2007-04-20 @ 18:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback