ÄNTLIGEN UPPDATERING =D

Hej hopp, nu har jag äntligen lite tid att sitta här och skriva! Dom senaste dagarna har varit helt crasy =D Haft massa skoj, massa jobb men även sorg..

Jaha vi tar väl detta från början då!! I fredags var jag. Elin, Betti & Mira på Cinderella kryssning, och då kan vi snacka om röj. Faaan va kul vi hade!! Det var party till 6 på morgonen, vi var ganska slitna dagen efter!! När vi kom in till hamn på lördagen så åkte vi till CityBackpackers i stan (I sthlm alltså =P ), Det var verkligen värt pengarna att bo där, mitt i stan, schysst ställe, fri pasta och gratis internet, den kvällen var vi så trötta så det blev inge mer party utan vi åt mat och sen tittade vi på film- Ondskan, sen var det bara bums i säng! På Söndagen hade vi sightsing i Sthlm, vi var på tur i slottet, gamla stan, vid vattnet, i kyrkan mm. Våran helg avslutades med buffe på Mongolian Barbeque *mums*  Sen skiljdes vi åt, det har varit jätte roligt att umgås med Mira & Betti, verkligen härliga tjejer =D

Veckan har som vanligt bara bestått av jobb jobb och jobb!! I måndags var jag i Stjärnsund med Sanna, Johan och Niklas, vi spelade minigolf och åt glass, lite för varmt men kul som fan! I Onsdags överraskade jag Fredrik, hade köpt biljetter till Brynäs matchen, hans favorit lag! Och han slapp avnjuta matchen med sin kärring, han gick ut med grabbarna- fan vilka tok ryck Fredrik, Magnus & Peter  hade när jag hämtade upp dom, ha ha =D Blir man så när man får komma ut i civilicationen??!

Idag har jag jobbat och sen umgicks jag med Elin & Sanna, vi har varit ute på äventyr! Ja det är mycket som hänt denna vecka, men men man kan ju inte berätta allt =D

Här kommer lite bilder från allt tok :

                         
Förfesten i hytten                         Brudarna                               Jag & Betty


                          
         STHLM                                 STHLM                          De Bästa <3

                         
    Häääästar                         Restaurang taket              Vackra Stockholm

Okej, from nu ska jag bli bättre på att blogga, tror jag, kanske?! Ha det bäst nu allihopa, för det ska jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback