......

Veckan har varit enormt stressig och tung, blir tokig på jobbet snart. är ju helt slut nu, men som tur är jobbar jag bara 2 nätter till =D Självklart tycker jag att det är jätte tråkigt men min kropp jublar!!

Annars har jag hälsat på Emma & Peter i deras nya lägenhet, gud va fint det var, kommer bli toppen när allt är klart! Hoppas att ni kommer trivas bra där =D

Igår åkte jag och Elin på utflykt. Var och handlade massa massa saker till hennes nya ställe, och så handlade vi lite till oss oxå =D Sen vart det självklart Donken på vägen. Sen åkte vi till Falun och hälsade på Erika & Marcus & "melker" & Fjant i deras nya lägenhet, den var jätte fin! Där vart vi bjudna på kaffe och glass, MUMS!

När vi kom fram till hedemora stannade vi till hos Sanna för att hämta datorn jag ska låna, sa hej och sen iväg till Elin! Tanken var nästan tom, så jag drog iväg och tankade, sen till Statiol för att handla lite, där mötte jag Peter, sen åkte jag hem och nästan bums i säng! Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback