första veckan i Sthlm...

Har gått väldigt fort och varit väldigt intensiv!! Jag har genomgått en tuff utbildning inför mitt nya jobb. Det har varit spännande,jobbigt,roligt och givande! Utbildningen har varit i flera många delar, säljutbildning, produktutb, medlyssning, företagsutb, osv osv!  Känner mig helt tagen efter denna vecka, puh..Nu i helgen har jag haft tid att pusta ut lite iallafall =D Nu i helgen har min älskling och Magnus varit här i Sthlm och hälsat på! Vi har varit på IKEA och handlat, handlat nya skor och kläder (jag har köpt ett par högklackade skor, JAG) ha ha, det trodde jag aldrig men dom var snygga som fan! Wee I LOVE SHOPPING!! Annars har vi varit ute och ätit fin middag, 2 rätters på en jätte mysig krog, efterrätten blev en glass på macken, hade inte råd med annat.. Idag åt vi kycklingkebab, det var jätte gott! Nu sitter vi på T-centralen, med Fredrik & Magnus dom ska strax ta tåget hem, ska bli tråkigt att min baby åker hem, utan mig *snyft*

Hemma är det tydligen kaos, Sören håller på och tapetserar så alla möbler och saker står i matsalen, tur att inte jag är hemma, skulle bli ganska kaos i min hjärna då =D men det kommer vara så fint när jag kommer hem =D Längtar efter mina kära vänner hemma i Hedemora...Snart ses vi igen..

Måste bara berätta vad galna Lisa gjorde idag, jag såg Magnus Betnér i Vällingby idag, Jag tvärnitade med bilen, gjorde en olaglig u-sväng, vevade ner rutan och skrek " Haaaaalllååååå, det var du, kan jag få din aotograf?? " Självklart fick jag det =D Åh va han är snygg..... (Förlåt Fredrik) Ha Ha..

Nu måste jag säga hej då till Fredrik och Maggan, vi ses och hörs snart igen! Massa kärlek//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback