Jädra idiot......

Hade han inte sett mig i sista sekund så hade jag nog varit riktigt skadad nu!!! en jävla bilist som satt och kollade på annat, missade att vi var 4 bilar som stod stilla pga att en tant gick över vägen, så han gasade bara på! Jag kollade i bakspegeln vad det var och såg att han var på väg mot min bil och han saktade inte ner, helt plötsligt lade han märke till att vi stod stilla så han tvärnitade, däckerna skrek, jag såg på han att han blev rädd, och det blev jag med- riktigt rädd..Hans bil var 2 cm ifrån min bil..Jag hytte med näven och skrek om att han skulle hålla öonen på vägen! Ni kan tro att jag var lättad att inget hände ?! Fy bubblsan va läskigt, det var så så så nära...

image137 *morr på dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback