Snyft...

Natten till idag var min sista gång på jobbet, har varit där över ett år nu så det känns väldigt sorgset, grät igår när jag tog farväl av de boende, och imorse när jag sa hej då till personalen! Puh va jobbigt! Skönt är det jue lite iallafall för nu är jag slut, har jobbat en hel del nu!

Eftersom att jag bara har jobbat natt den sista tiden så har jag inget tidsperspektiv, men det som har hänt är att Elin,Emma och Magnus har varit här på kaffe (torsdag?), trevligt =D Jag har sovit, jobbat och sovit.. Idag handlade vi en köksradio, och vi kan lyssna på radio =D har faktiskt inte fått in radiokanaler på de andra streriorna vi har! så jag har glatt stått i köket idag och lyssnat på bra musik..

Trevlig kväll har jag haft med min älskling, vi lagade potatisgratäng med fläskfilé och till efterrätt blev det kaffe och jordbubbsglass, härligt att ÄNTLIGEN ha en myskväll. Vi har hyrt filmen "Se upp för dårarna" den är så grymt bra, jag och syrran såg den på bio men Fredrik har inte sett den, hoppas han gillar den! Så nu ska våran myskväll fortsätta!! Sen måste jag packa lite till, åker jue imorgon *snyft* Ha en trevlig lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback