Underbara Freda!!

Dagen började lite si sådär, va väldigt trött och hade ont i magen, sen bar det iväg till jobbet! Efter jobbet hämtade jag min plupp och vi åkte hem till mig. Där väntade en trevlig kväll med trevligt sällskap! Vi tog ett par öl, lyssnade på musik och pratade skit. Älskar sådana lugna kvällar, man tar en öl eller ett glas vin och umgås med sina nära och kära! Kan det bli bättre?! Vi satt uppe ända till 04.30 inatt, och sov nästan heeela dagen idag, när vi vaknade bjöd jag Fredrik, Maggan & Niklas på en riktig god frukost! Sen var jag och Maggan hos honom och stor städade hans rum =D det behövdes verkligen! Har precis kommit hem från affären och nu är det GRILLKVÄLL & FILMKVÄLL som gäller!! Mm härligt med grillat..Här kommer lite bilder från gårdagen=

                          
Johan & Fredrik                      "klätterapan" Elin               Sanna <3 Johan


                          
Maggan & Fredde                  trötter. Niklas                                 Lisa

Ha det bäst, för det ska jag ha!!! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback