Dags att blogga lite igen..

Var ett par dagar sen nu, men jag kan informera om att det inte hänt så mycket sen dess, känner behovet av att blogga, men vet inte alltid vad jag ska skriva.Hmm..! Inte lätt alla gånger..

Har ju börjat jobba nu igen och det känns faktiskt väldigt bra, skönt att hålla igång, vart ganska less på att bara sitta hemma, har äntligen fått en röntgentid nu också, det är skönt..Idag hade vi prov på jobbet, jag går på säljakademin och hoppas självklart att bli certifierad säljare. Provet kändes jätte bra, satt och tänkte "Shit det här kan jag jue" inte som när man gick i skolan, där jag fick hjärnstopp när det var prov..! Var inne och handlade en sväng på Willy´s idag, annars har det bara varit mys med älsklingen..! Nej, nu väntar sängen och drömmarnas värld på mig, Godnatt.!

Kommentarer
Postat av: Marthina

Kul att det känndes bra med provet! kramis

2007-12-05 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback