Dan före Dan före Dopparedan..!

Japp det är det idag =D Idag har vi varit en sväng på stan, sen tog vi hem Thaimat och det var grymt gott, hade hyrt "Underbar och älskad av alla" som vi tittade på och den var bara halvdann.! Satt och läste lite bland mina vänners bloggar då jag började gråta av glädje, såg nämligen fäölande text på en väns blogg=


Fick ett julkort på posten av en för mej mycket speciell person, Lisa, du betyder så mycket, jag blev JÄTTE glad =) Hon är en riktig vän sa Erik, vi måste åka upp och hälsa på någon gång! och JA det måste vi, om vi får förståss =) vill ju att du ska få se barnen, jag vill prata och krama dej, jag SAKNAR dej!!



Som sagt, tårarna rann av glädje, vi har inte setts på 3,4 år nu och jag längtar efter henne enormt mycket, men vi vet vart vi har varandra.! Tack för alt vännen..! Du värmer mitt lilla hjärta..!

Nej, nu ska vi fixa julskinkan, det har inte blivit gjort än =/ Men snart så..! Ha en trevlig lördag..!

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul på dig!
Hoppas din dag varit bra!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback