Gaah, Varför?!

Ska helgen alltid gå så snabbt?! Vill ha mera helg..Har verkligen varit en trevlig helg, förutom att älsklingen har varit borta så mycket.! Igår kom båda älsklingarna hem, Fredrik & Elin. Vi har julpyntat, kollat på film, snackat skit och bara myst..Imorse åt vi adventfrukost, det var jätte mysigt, sen åkte älsklingen och jobbade igen och jag och Elin fixade till oss och sen gick vi & mötte Emma,vi gick en sväng på den så kallade "Marknaden", Blev inte så lång träff med Emma.! När hon gått hem så mötte jag och Elin upp Magnus och tog en fika på Waynés..Sen gick vi hem hit igen och låg och sjöng julsånger, ha ha!!

Nu har Elin åkt hem och Magnus gått på träning, jag har fixat lite här hemma, snart ska jag åka iväg och handla några saker och tanka bilen och efter det skjutsa hem Magnus..

"Jag bara går & går som en jävla duracell kanin, när ska jag stanna upp och tillåta mig själv vara sårbar?!"

Kommentarer
Postat av: bebbe

lite sent ute...men du vet hur mycket jag alltid uppskattar era "hotellfrukostar" :)

2007-12-27 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback