Julkänslorna....

Har äntligen hittat hem till mig..Har varit full rulle denna vecka, har kommit tillbaka till jobbet igen, vart och gjort Röntgen och julstökat en massa..! Har inte alls haft julkänslor, men nu så =D
Jag och älsklingen har slitit för fullt nu ikväll för att få det fint i vardagsrummet och för att få julkänslor, Vi har klätt granen och dansat till julmusiken, ha ha..!
Igår umgicks jag med Niklas som precis kommit hem från sin resa, Träffade Bea på Waynés på kvällen och satt och snackade strunt =P Men mysit va det..Idag har det som sagt varit en massa julstök, vi var och handlade all mat inför jul, så morgon blir det till och göra skinka, mums..! Längtar så mycket till julen nu, jag vill ha jul jul =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback