Mörkret..

Har lagt sig för länge länge sen, jag sitter här och mår allmänt konstigt, sippar på mitt nybrygda kaffe och tänker på kärleken, tänk att man kan känna mig så tom utan den, jag känner mig halv utan dig.! Längtar så att det gör ont efter dig, vill kunna se på dig och bara krypa in i din famn, känna ditt hjärta slå och tryggheten.

Känner mig med andra ord ensam nu, blir inte bättre av att jag sitter och lyssnar på kärleksballader..! Men snart kommer du hem igen...Snart =D

Har varit helt slut idag, haft världens huvudvärk och bara legat framför tv:n och snozzat..På eftermiddagen/kvällen bestämde jag mig för att göra ett ryck..Började med att baka Lussekatter, sedan städade jag hela lägenheten, sorterade tvätt och rensade lite bland alla papper & NU är jag äntligen klar..Skönt att ha det gjort, känns lite bättre nu.!

Längtar till julen, men jag har inga julkänslor, har varit så mycket på sista tiden så jag har kanske inte hunnit känna efter ordentligt..Vart tog snön vägen? Det som var så fint för några dagar sen..!!

Är det någon annan än jag som inte har julkänslor??!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har inte heller några julkänslor! Jag skyller på det trista vädret! Hur är det annars då?
Kram kram

Postat av: Anna

Jag har inte heller julkänslor.. har varit på julmarknad idag och letat efter dom men jag hittade inga... fick några ett tag men verkar vara någon som stulit dom nu igen...! julkänslor, give me! angående kärleken så känner jag precis som du, halv utan, hel med :)

2007-12-09 @ 20:48:13
Postat av: Johanna

Ja, vädret är verkligen trist!

Med mig är det bra, lite förkyld bara.
Hur går det med huvudvärken, har du vart till läkaren och så? Hoppas de löser sig!

Kram kram

2007-12-09 @ 22:50:35
URL: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback