Me like...

Fergie Vem hade trott att Fergie skulle göra en sådan succe?fergie .

Jag tycker att Fergie är en cool, stark förebild inom musik.. Hon kör sitt eget race och gör det jävligt bra! Jag var jätte besviken efter hennes "hit" London Bridge, tycker inte alls att den är bra.. Men sen kom Fergalicious & Glamorous Det är 2 stycken hel grymma låtar!! Jag gillar :)

                                                                      Red Hot Chili Peppers
                                                   Ett till band jag diggar är: Red Hot Chili Peppers...
                                                   Fan va bra deras låt "snow" är, å gud vilket band :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Var det du som frågade vart jag jobbade? :) Jag jobbar på "Mur & kamin kultur" :) Allt bra?

2007-03-05 @ 15:42:53
Postat av: Emma

Hej! Var det du som frågade vart jag jobbade? :) Jag jobbar på "Mur & kamin kultur" :) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback