Mycket som händer!

Utmattade efter flytt!

Hej alla glada :)
Nu har vi ÄNTLIGEN flyttat till den nya lägenheten på stan! Tänk va roligt att slippa Norelund som ligger så så långt bort! Känns så iallafall om man jämför med hur nära vi har till allt nu!
Mja det har varit ett par intensiva dagar nu iallafall, med flytt, städ och jobb! Vi är helt utmattade nu!
Men imorgon är det en ny vecka, då får vi nya krafter!! (Jag försöker iallafall vara positiv)
Nu sitter jag hemma hos min lilla Emma pemma och utnyttjar hennes internet, för vi kommer ju inte få internet förrns om ca 4 veckor :( surt som faan.. Jag är ju internet beroende.. Detta är min första blogg på denna sajt :) Kul Kul!!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad kul att ni har flyttat nu : )
Och att du skaffat en blogg : )
Take care! Kram

Postat av: Emma

Hej Lisa :) Kul med flytten! Och kul att du har skaffat blogg! Allt bra annars? Kraam

2007-02-26 @ 12:42:26
URL: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback