Blir så jädra förbannad....

på min granne... Igår natt, valde han att ha fest, och dom höll på och skrek och hade sig hela natten. Va på väg att klä på mig och gå dit och skälla- men jag vågade inte, dom lät så aggressiva! Fan och inte kan man ringa polisen för detta är ett lågprioriterat fall- precis som allt annat! Men vänta bara, så fort han kommer hem ska han få höra ett och ett annat! Jag sov EN TIMME inatt, bara en timme...Tror ni jag va nå trött idag på jobbet eller?

Igår kväll var Emma här, kan inte skriva exakt vad vi gjorde, för Fredrik kanske läser min blogg här i veckan! Men kul hade vi och vi vart väääldigt svettiga ;-) Sen kokade vi Te och kollade på PCD, bara ett måste på onsdagar kl: 22.00. Vi hade jätte mysigt =)
 
Ute åskar det och har sig, men ändå sitter jag här!! Är så trött, ska äta lite mat, vila och sen kanske åka till Bettan en sväng, få se om jag orkar!

image79Ska snozza lite nu <3

Kommentarer
Postat av: Emma

aah han är riiktigt duktig på att trolla om man säger så :s :P

Postat av: Lurken

jahaa, har det åskat idag?! :S usch då, det har jag inte hört..

2007-07-05 @ 22:09:10
URL: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback