Igår och idag...

Igår var jag nere en sväng på mur & kamin, sa hej till Emma H och tittade på dom fina sakerna i butiken. Träffade Emma på Wayne´s och snackade lite skit som vanligt =D Sen var det jobba som gällde! Helt slut när jag kom hem! Det var bara in i duschen och sen sova. Idag sov jag ut, kollade på tv en sväng sen gick jag på stan och kollade runt, på eftermiddan gick jag på 2 systrar med Sara och åt lunch/middag!
image78

Sen åkte jag till Betti och fick min dagliga dos av kaffe och skratt..Åkte till ICA och handlade och nu är jag hemma! Ska strax lägga mig, blir en låång dag på jobbet imorgon! Godnatt <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det verkar jättefint, har sett bilder.. :) Ah skulle nog ha gjort det ;P hehe! Tack desamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback