Party Party 070714

Äntligen orkar jag sätta mig och skriva om helgens äventyr! I Fredags jobbade jag och sen träffade jag min lilla plupp som äntligen är hemma igen =D I lördags hade jag party hemma, kvällen började med att vi grillade och åt tårta! Sen sjöng vi singstar och hade trevligt! Massa fina presenter fick jag av alla mina underbara vänner, Tack!

                                            
Sara gjorde en                  söta Erika & Marcus                "Tvillingarna" Sanna & Johan
jätte fin frisyr
på mig


                                  
Emma & Lisa   <3                          Elin  <3                                              Ant



                                   
Bea sjunger                                  Sara                                        Fredde & Maggan


                                 
Marthina & Patrik                Elin & Johan                                      Elin sjunger
(vart är handen
på väg?, ha ha )


                                  
Emma tar till                      Sanna & Emma                             Elin, Bea, Sara
flaskan, igen =P                tävlar i Singstar                              "börjar" bli dragna!

                                            

                                              Singstar =D

Kvällen var jätte trevlig och mysig! Hade riktigt trevligt tack vare alla mina underbara vänner och min underbara Fredrik! Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback