Rullsand 2007

Vilken resa =D Har haft en underbar semester, har haft det jätte skoj! Det vart "brudarnas semester" Jag, Elin, Betti & Mira. Fredrik kunde tyvärr inte följa med, han blev beordrat att jobba, jävla skit! Men han ville att jag skulle åka och ha en härlig helg och det fick vi.
Fredagen: Resa till Rullsand, incheckning, uppackning av tält och saker, fest på campingen och sova.
Lördagen: Va det fint väder ute, vi solade och badade, busade och hade jätte skoj, Sara, Linneá, Ant, Tobbe & Simon kom förbi över dan och vi hade jätte kul =D Vi lagade middag, förfestade och sen åkte vi in till Gävle och festade  på en nyöppnad klubb som hette "hang loose" En jätte bra klubb med bra musik och jätte coola detaljer, natten avslutades med hamburgare på  "frasses" och sen tillbaka till campingen och sova.
Söndagen:  Vissa var ganska bakis, utan jag som var chafför dagen innan, men jag hade haft migrän attack på kvällen så jag mådde inte prima heller. Men vi åt frukost och sen gick vi och lade oss nån timme till, då mådde alla bättre! Det blev mer bad och mys innan det var dags att plocka ihop och åka hem, vi var hemma ca 21.00 i Hedemora. Helt slut var vi då efter en kanon helg! Har ju självklart inte fått med allt kul som hänt men jag har ju inte tid att sitta här hela kvällen =P Här kommer lite bilder från helgen!

                                
       Stranden                                beach dansen                               Eliiin


                               
          Sunset                             Party in gävle                                Mira & Betti

                               
Linneá i sanden                                 Ant                                  Sara går i spagat

Ett urval av alla bilder, vi tog över 350 kort, så jag orkar inte lägga ut alla =D .. Tack för en trevlig semester brudar, det gör vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback