Saturday

Hej hopp, ja som sagt, sov lääänge inatt, men det va skönt och välbehövligt! Åkte en sväng till ICA handlade och lämnade paket! Hade så ont i huvdet när jag kom hem, tog 3 alvedon och somnade igen! Herregud va jag har sovit, ha ha =) Städat, diskat, tvättat och bakat har jag gjort idag oxå, måste ju vara fint nu när Fredrik kommer hem, har varít väldigt slarvig denna vecka, fy mig! Nu är det skärpning Lisa!

Sanna och Johan kom förbi på en fika- Jag bjöd på kladdkaka med grädde och jordgubbar och kaffe såklart, kan ju inte gå en dag utan kaffe. Jätte trevligt med dom på besök! Nu ska jag snart sätta mig i soffan och kolla på filmen " Getting played"

image82 Hoppas den är bra!!! Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback