Snart en vecka sen...

Jag skrev någonting här, gud va tråkig jag är =P måste skärpa mig genast!! Har varit fullrulle som vanligt sen jag skrev sist..Jobbat som en toka har jag gjort, umgåtts med vänner ätit och sovit under veckan! Helgen har varit bättre, i Fredags var Fredriks mamma, pappa, mormor och lillebror här i Hedemora och hälsade på. Vi började med en husesyn och sen åt vi lunch, efter lunchen åkte vi till Norn och kollade på den fina omgivningen och åt glass. Kul att visa Fredrik och co ett smultronställe i Dalarna, här kommer lite bilder=


          

Så vackert =D Efter Norn drog vi vidare till Borlänge för att spendera lite pengar, jag handlade lite smycken, lite kläder, ett par skor mm, Fredrik shoppade oxå lite denna gång, det tycker jag är bra, för han unnar sig inte saker så ofta! Efter shoppingturen vart vi bjudna på mat på Matpalatset, sen åkte hans familj hem! När vi kom till Hedemora så kollade, Maggan, Elin och Linneá förbi, vi spelade lite boll på altanen innan dom skulle ner på Daldansen. Tänk att jag missade Daldansen i år igen, denna gång för att jag jobbat så mycket, har aldrig varit där nere! Hörde allt från mig iallafall, usch! Skönt att det är över, nu får vi sova =)

Lördagen: Elin och jag åkte till Öreeeebrooooo aka. gnällbältet för att spana in hennes nya hem, jätte mysigt var det! Kul med en utflykt men gud va trötta vi var. När vi kom tillbaka käkade vi mat på Donken och sen skyndade jag mig till jobbet..

Söndagen: Jobbade jag, sen hem och sova ett tag, var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. På kvällen blev det utgång, Elin bjöd ut mig på middag på Akropolis- fick välja vad jag än ville, men jag var snäll så jag tog bara 3-rätters =P Jätte gott var det, Tack vännen <3  Efter brak-middan gick vi hem till mig och hade en mys kväll, kollade på filmen "Blood Diamond" Fan vilken bra film,älskade den, men den var otäck, Det är absolut en topp 5 film..Efter filmen skällde jag lite på mina grannar och sen gick vi alla och lade oss, tröttisar!!

Måndagen: Idag vaknade vi ganska utvilade, jag och Elin kollade på våran "måste såpa" Sen åt vi en härlig hotellfrukost, med allt gött som man vill ha på frukostbordet. Satt och pratade skit ett tag och kollade på Rachel Ray, spännande ju ;-) Sen lagade jag och Elin ihop en ugnspannkaka, men det vart bara jag och Fredde som åt, Elin ville inte ens äta det hon själv lagat, ha ha ha!!! Annars har jag och Fredrik bara tagit det lugnt idag, vi har ganska nyligen ätit en super god middag, pannbiff med potatis, tzatziki och rivna morötter, mums! Nu ska vi slå oss ner framför Tv:n och kolla på "Just like heaven" en riktig mysfilm.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, visst blir man..!

Postat av: bebbe

ännu en god hotellfrukost :) tack mammie å pappie! :D

2007-12-27 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback