Tisdag/Onsdag

Igår slappade jag och Fredrik ända fram till det blev dags för mig att jobba! När jag kom hem från jobbet satte vi oss i soffan och slappade med en varsin öl- skönt att bara göra ingenting!

Idag därimot har det varit full rulle! Vi vaknade, åt frukost, mötte Sanna i Gallerian, köpte present till Niklas & tog en fika! Sen gick jag och Fredde in på Goodholms och kollade på nya tapeter, svårt att välja! Men jag tror att vi bestämt oss, nu ska vi bara bestämma dag med tapetseraren så att det blir gjort, helst nu snart! Vill ju att det ska vara fint hemma! Vi tog hem prover så att vi kan fundera lite till, svårt! Men det blir nog fondvägg iallafall, så mycket är vi överrens om =D Hur som haver blire nog skit snyggt!

Åkte till olika affärer och handlade massa massa massa mat och grejer inför helgen, mina gäster kommer att få högljudda välkomspresenter (säger inget mer), så jag ska köpa ett ton huvudvärkstabletetr oxå =D Ha Ha. Sen bar det självklart iväg till Bolaget, handlade en hel del där oxå. Niklas mötte upp oss och var så hungrig att han höll på att svimma, så för att rädda honom körde jag honom till donken, sen mådde han fin fint =P Sen stack vi hem och fixade och donade, tvättade, lagade mat och jag stack en sväng till V-hyttan!

Nu har vi kollat på grand finalé av PCD- spännande! Nu ska jag lägga mig så att jag hinner sova lite innan släkten ringer och grattar imorgon bitti!

image87Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback