Dagens dag!!

Idag har det verkligen varit en slapp dag, jag har kollat på TV, ätit frukost, varit ute med Emma på Kingen och ätit lunch, trevlans värre =) När jag kom hem blev jag rastlös så jag åkte hem till Bettan som är heltids mormor nu ett par dagar, vi drack kaffe och snackade skit!! Försökte att få liv i lilla olle i över en timme innan vi lyckades, då gick vi ut och lekte med boll och bubblor!! Kul Jul... Sen träffade jag Niklas och vi satte oss på min terass och kollade på fåglarna, jag matade dom små liven med digestivekex: Här är lillen =

   

Så jävla söt, den kommer till mig varje eftermiddag och tigger mat! Ni har väl hört talas om "lonley cat women" ?, i framtiden kanske jag blir " lonley bird women"  Ha Ha Ha Ha Ha Ha

Nu sitter jag på Wayne´s med Nikals och dricker kaffe, har precis ätit en bagel och det var jävligt gott! Vi diskuterar hur vidare vi ska hyra en film och äta chips eller inte!! *morr* hoppas jag vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback