Helgen..

Som sagt :Fredagen var underbar! I går hade jag nån städmani på dagen, städade och tvättade fänstrena och hade mig! Sen var det ju fotboll på kvällen, vilken jävla match! Fredrik, jag & Emma satt och skrek för fulla halsar i soffan- kul att Emma kom förbi och umgicks med oss =) Sen när hon hade gått somnade jag direkt, helt utslagen! Idag har det varit underbart väder, har träffat bettan, som bjöd på mat och fika, sen på eftermiddan kom Niklas förbi och vi tände grillen, åt gott och drack öl..Emma kikade förbi och vi tog ett glas champange, mums..Sen tittade Sanna och bror Niklas förbi och vi alla satt och pratade strunt!! Trevligt med sällskap!!
Nää nu blir det Te och kortspel.....Natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback