Hetta..

Oj oj oj va varmt det har varit idag och låångt in på kvällen oxå, imorse stack jag iväg till jobbet, efter jobbet åkte jag och Niklas till Avesta, han fixa pass och jag hitta lite allt möjligt!! Dagen bästa köp = Mitt dunder stora nya parasoll, jätte händigt nu i värmen! Hmm men en sak undrar jag över?? Nästan alla mina vänner har sagt att dom ska sitta på min terass när det är fint väder- VART ÄR ALLA ???

Oh no.. Idag var det säsongsavslutning av Deperate housewifes, vad ska jag göra på tisdag kvällar nu då?? Känner mig väldigt trött men vill ändå inte gå och lägga mig- ska jobba kväll imorgon, så jag vill ju vara pigg!! Fredrik jobbar, har inte sett han sen halv sju imorse, och kommer inte få se honom på ett tag, vi går om varandra imorgon, saknar!! Jaha vad ska man hitta  på imorgon innan jobbet då? Bea ville fika med mig så vi får se hur det blir, men det blir iallafall till att steeeeka imorgon! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback