Lördagen!

Igår var det en lugn dag! Vaknade upp på morgonen, åt frulle och hittade på TV, väntade på att Fredrik skulle komma hem, när han kom hem vilade vi lite och sen gick vi ner på Wayne´s med Niklas & Livia för att dricka kaffe, slutade med annat gott oxå =P Sen åkte vi och handlade på ICA- jag vart skitförbannad på en bilist skulle precis börja skälla på den jäveln när Fredrik drog iväg mig *morr* lär er köra bil..

Fredrik och jag hade bestämt oss för att ha myskväll och det blev det =) God mat, myspys, filmtittande- hyrde "Diary of a mad black women"  Jätte bra film! , vi åt gott och spelade spel, men jag vart lite sur för det gick inge bra för mig! När jag gav upp var jag skyldig Fredrik minst 90 000 .. Tur att det inte var på riktigt =)

Jag blev bjuden på förfest hos Emma, men pengarna är små nu och jag och Fredrik behövde en myskväll..Hoppas ni hade kul tjejer, så får vi ta det en annan gång igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi gick ut efter 12, skulle nog tro att vi hade en "vila halsen paus" då. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback