Lyx !!!

Vilken underbar kryssning vi haft, har varit toppen..Träffat roligt folk, ätit god mat, slappnat av, fått massage, blivit stylad (jag), druckit drinkar, haft ett super fint rum och bara njutit !! Jag ville inte gå av båten, det var så lyxigt och glamoröst.. O la la!!  Tyvärr var det ganska trist väder på väg till Mariehamn, men imorse så var det underbart väder ute, vi satt i solen och njöt! Denna resa var obeskrivligt bra!! Nää nu ska jag inte sitta här längre, nu ska jag och Fredrik skåla champange och bara njuta!

Till Dig Hjärtat:  Tack för en underbar resa och dessa 4 härliga år! Jag älskar dig obeskrivligt mycket och vill leva med dig i hela mitt liv! Med dig är jag världens lyckligaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback