Midsommarafton..

Var en jätte bra dag, jag och Fredde stod i köket nästan hela eftermiddan och lagade buffé, Vid 17.00 var bordet uppdukat för ett helt kompani, men det var bara Sanna som skulle komma =D Vi åt oss mätta, skrattade och pratade massa! Magnus tilttade förbi lagomt till efterrätten o kaffet, perfekt timing =D

Vi satte oss på altan med filtar runt oss, musiken lät i bakgrunden och vi pratade o pratade o pratade, är lite hes idag, ha ha!! Det var Cat-fight på stan, så sanna,maggan o fredrik kutade ner för att se till att dom inte slog ihjäl varandra och jag stod uppe i vardagsrummet med telefonen i högsta hugg ifall jag skulle behöva ringa polis eller ambulans!! Tänk att dom inte är ute en dag som denna, helt sjukt när det är denna helg som är värsta helgen på året! 

Jobbigt var det att lägga sig och sova i 4 timmar innan jag skulle upp igen och jobba, mådde inte alls kalas imorse, men det blev bättre efter morgon fikat! Nu ska jag och Fredrik kolla på film och mysa!

Godnatt & trevlig fortsatt midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback