Vackra Stockholm...

Jaha då befinner jag mig i min fd hemstad: Stockholm..O nu är jag inte utanför, sitter mitt i "smeten"..Jaha idag är det marathon märkte jag när jag kollade ut, dom springer precis utanför!! Efter frukosten vart jag så sugen att bege mig ut på stan, ville så gärna till den stora indiska butiken vid odenplan, hittade jätte fina saker till matsal/vardagsrum, så jag ringde min älskling och kollade vad han tyckte!! Ska bli kul att komma hem och sätta upp det nya!! Här i Sthlm är det väldigt stor skillnad att gå ut på en lördag, HALLÅ allt är ju öppet =) Och alla är ute på stan!! Hemma i Hedemora är det dött ute en lördag eftermiddag!! Ha Ha...men men jag längtar faktiskt hem till Hedemora och min älskling!! Nää ni gott folk, nu ska jag sätte på en panna kaffe!!

Kommentarer
Postat av: Maja

NÄÄÄÄ, ÄR DET ÖPPET I STOCKHOLM??? =P

2007-06-09 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback