vågar man hoppas??

Att sommaren är här nu? Det har verkligen varit kanon väder de sista dagarna, härligt! Idag har vi bara tagit det lungt, jag var uppe tidigt och gjorde iordning frukost, kollade på nyhetsmorgon och plockade lite här hemma! Sen kom Sanna förbi på en kopp kaffe innan hon skulle iväg och jobba! Jag och Fredde stack till Lekhörnet och köpte ett Monopol, så idag har vi suttit ute i solen och spelat Monopol heela dagen- usch vilken dålig förlorare Fredde är!! Nu på kvällen när det vart svalare ute orkade vi äntligen göra iordning lite mat, så nu har vi ätit och jag sitter här vid datorn, vid en halv nio ska jag hämta Sanna i Säter och sen ska vi ta en kopp Te!! Imorgon blir det jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback