Aloe Vera party och marknad!!

Igår var det Aloe vera party hemma hos Emma, Det var kul :) Handlade lite grejer..
Tack Emma Pemma för gott fika!!!
                                                                                                                                                               image13

Idag skulle det bara vara en lugn och skön dag, men det vart stressigt värre! Först åkte jag till Säter för att hämta min underbara älskling! Sen hem och in i en dusch..Jag började städa lite hemma och sen gick jag ner på Café 2 systrar och åt lunch med Emma och Bea, mums det var gött :)
Jag Emma, Peter och Fredde åkte ner till Rättpris och handlade, sen så gick vi på marknaden..Hämtade kaffe på Wyanes och köpte munkar...Fredrik köpre strumpor och jag honung!!

Hitta en FENDI-väska som var så dyr och så fejk...Jag sa till killen på marknaden att den var dyr för att vara fejk, då undrade han om jag hade en äkta och då sa jag : Ja det har jag faktiskt, då vart han sur :P ...Snygga väskor fanns det gott om iallafall...Bea ska köpa en väska åt mig imorgon i västerås :) Jag ÄLSKAR väskor!!

Hann precis komma hem, ställa mig vid spisen och laga mat, då ringde det på dörren och både Magnus och Niklas tittade förbi..Dom skulle umgås med Fredrik ikväll och ha "grabbkväll".. Kul för dom..
Själv sitter jag på jobbet och längtar efter en säng..Det skulle vara såå skönt att sova nu, är ganska trött :P

Nu har jag bokat Tatueringstid till mig och Elin K det blir i April när hon kommer hem.. Jag bad Emma H om att skissa en Fjäril till mig, för jag vet att hon är grymt duktig på att skissa!! Så det ska bli spännande och se hur det blir. Jag vill ha något unikt, så det är roligare att be någon om att skissa upp en istället för att ha en som andra har!!
Hoppas att ni får en underbar Fredag kväll.. PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback