Det var på tiden...

Oj..Nu har jag verkligen varit så kass på att skriva blogg- svårt när tiden inte räcker till..

Jaha vad har då hänt sen jag senast skrev här? Jo som vanligt har jag jobbat..Men det är inte bara det..

Har hunnit med en hel del trevliga saker också..Bland annat så har Jag, Fredde,Sanna & Johan varit på "Greken" och ätit 3-rättersmiddag, Det har varit PARTY :) det var så länge sen det var fest sist..kul kul hade jag (vad jag minns iallafall), Jag har umgåtts en hel del med Emma & Peter <3 , Fikat, fikat, fikat och fikat :), träffat mina fd. grannar, promenerat och bara haft det mysigt...

Nu är det bara 1,5 vecka kvar här på den ena jobbet!! Skönt det ska bli :) Nu ska jag göra annat.. Ska börja plugga nu till hösten- det har jag lite blandade känslor inför...jag tror det kommer bli jätte kul, men jag känner mig så skoltrött..det var ju inte såå länge sen man tog studenten, känns som om det vore igår..men allt kommer att gå bra :)

Telefonen ringde idag, Jag har fått ett nytt jobb :) hurra hurra hurra :)

Så det som gäller i sommar är Vik. på Vikmansgården, jobba på nya arbetsplatsen och däremellan bara ha en helt underbar sommar :) Vi har ju massa planer inför sommaren, hoppas att vi åtminstonde hinner med hälften!!!

Vill också passa på att tacka min underbara "man" för den fina blombuketten jag fick idag, blev så go och glad :)  Ja det är väl lite av det som hänt på sista tiden!! PussPussimage12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback