Kärlek till dig mitt älskade hjärta!!

197863-7Du är  underbar Fredrik!Jag kan inte vara lyckligare än så lycklig som jag är med dig!!197863-7

Bland miljoner stjärnor
så är det ändå du
som är ljuset i mitt liv.
Miljoner stjärnor
och du som strålar klarast
är allt jag ser.
Stjärnor
nästan lika vackra
som dig!

Jag vill leva med dig i hela mitt liv. Jag vill bli gammal med dig och sitta hand i hand på en parkbänk en sommardag med en picknickorg och pussas med dig!

 Jag älskar dig obeskrivligt mycket och är GALET kär i dig! Jag har fjärilar i magen när jag är med dig!

Tack för att du gjorde så fint hemma när jag kom hem från jobbet i Fredags, tände ljus i hela lägenheten, lagat mat och tog hand om mig!

Massa kärlek och kyssar till dig!

197863-10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback