____Blogg____

Nu var det ett tag sen jag bloggade-igen! Börjar bli ganska dålig på detta, orkar inte! Jag ska inte skylla på att jag inte hinner- för tid det finns aldrig, det tar man sig!

Vad har då hänt på sistone? Ja det ser väl ut som vanligt- jag har jobbar och tyvärr åkte jag oxå på en brak förkylning förra veckan och låg hemma i feber! Fy ! Jag har umgåtts mycket med "vildkatten" =) Vi har grillat, fikat, kollat in butiker, och gjort annat skoj!!! I lördags var vi ute på ROOTVÄLTA, men först va det självklart förfest hemma hos oss =) oj oj oj va kul vi hade, va ett helt gäng här som drack och sjöng karaoke, tokkul hade vi..Söndagen ska vi inte prata om, he he! Annars har det bara barit sjukt tråkiga saker, typ städdag osv!!

Nu ska jag och Fredde gå igenom vad vi ska beställa hem! HoLaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback