Godmorgon!!

Nu sitter jag här framför datorn och skriver, gick upp ganska tídigt imorse och gjorde frukost till Fredrik som skulle iväg!! Usch och fy, nu kommer vi inte ses på över 24 h, hatar när han jobbar långpass!! Sen jag skrev sist har det inte hänt så mycket...Niklas och jag var i Avesta och shoppade loss, handlade bla en ny kontorsstol, kläder & lite annat smått och gott till hemmet! Igår kväll bjöd vi Sanna & Niklas på middag, det va jätte gott, sen drack vi kaffe och umgicks, blev en sen kväll igår, synd med tanke på att vi skulle upp tidigt!

Jaha hur ska jag sysselsätta mig idag då?? Hmm tror jag ska ta en promenad, en sväng till tippen med gamla kontorsstolen, handla på rättpris och städa, det låter som en plan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback