Jag är kass på att komma på rubriker!!!

Idag har jag varit med Bea på Wayne´s och fikat, träffade Emma & Emma där oxå!! Sen ringde Bettan och frågade om vi skulle ta en lång promenad och så vart det!! Skönt som fan att få komma ut i naturen!!

Sen tog jag mig hem, min karl hade ju lagat mat!! He he, gott var det!! Sen ringde jag Emma och vi redde ut det ena med det andra och jag måste säga: FAN VA SKÖNT!! Vi har ju bara missuppfattat varandra!! Feeelåt Lurkas!!

Jaha, annars har det inte varit nått speciellt idag, kollade på "pussy cat dolls" nu på kvällen, och jag höll på att dööö, oh my god, vilka flummiga tjejer (speciellt hon som rapade)...Skadeglädjen tog över när typ 10 av tjejerna började spy och blev sjuka!! Men nu fattar jag ju vad serien handlar om =) Dom ska ju välja ut en tjej som ska ingå i det riktiga bandet, hoppas det blir nån bra! För I LOVE P.C.D !!!

Nu ska vi sova, Z z Z z Z z Z z Z z Z z Z z .................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback