Long long time ago!!!

Nu var det verkligen ett bra tag sen jag bloggade sist- som tur är så har det inte hänt så mkt! Förra veckan jobbade jag som ett svin, och nu i veckan har jag varit på långpromenader varje dag- hurtbulle =) Ha ha nää inte jag inte, men det är skönt att komma ut och gå tidigt på morgonen, sover ju inte så länge på dagarna nu förtiden!! Har lite mer energi nu..Men solen och det fina vädret gör sitt!

Nu har Elin åkt tillbaka till Stras, det känns jätte tomt utan henne, när man äntligen hade vant sig med att ha sin vän hemma igen! Miss you baby!!!

I veckan har jag oxå varit i kupolen och köpt nya jätte fina kläder, bla en klänning, blir så glad när jag hittar snygga kläder!! Dom har öppnat en ny butik i Kupolen ZIZI ? där dom bara hade kläder från storlek 44 och det är ju jätte skoj, nu kan man kanske hitta lite mer kläder! Fan va bra! Det var en bra ide!

Ikväll fick jag inviga min nya klänning, Fredrik bjöd mig på 3-rätters middag på Greken...Ola la va gott det var! Bästa stället i staaan =)

Nää nu ska "tant" Lisa sova, så att jag orkar upp tidigt imorgon och promenera!! Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Bebbe naniin

hej min elskade!!! tack for en underbar tid i hda!! miss you too!!!! men det kommer go fort nu.... och vi pratar ju po sondag hoppas jag :) massa pussar fron bebbe naniin

2007-05-10 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback