Vilken dag!!

Oj oj oj va jag känner mig effektiv idag, har hunnit med en massa!  Gick upp tidigt imorse och fixade frukost till Fredrik, kollade lite på Tv och drack en kopp kaffe, packade bilen full med bråte som jag körde ner på tippen, kikade förbi Sanna en sväng och babblade lite! Sen bar det iväg till mekonomen, bildemonteringen och rättpris för att leta efter div saker, hitta såklart inte det jag skulle ha med min vanliga tur!! Sen begav jag mig till ICA för att handla lite, lämna paket och hämta paket!! Sen åkte jag hem, lagade mat, diskade, städade och tvätta fönstret!! Sen kom Niklas hit och vi åkte till säter för att hämta mina nya trädgårdmöbler =) Sen åkte vi tillbaka hem hit och drack kaffe, hälsade på Sanna igen, sen iväg till Statiol och handla lite frulle och nu är jag helt slut.. Ha Ha, vilken dag! Nää nu ska jag sova!! Laaaater....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback