Är det Tantvarning?

Som jag skrev i föregående inläg så satt jag ensam hemma igår och kollade på Singalong, jag tycker det är skitbra, fy fan va jag skrattade och sjöng med =D tantvarning?!

Idag gick jag upp vid 9.00 åt frukost, kollade på nyheter och sen åkte jag till Borlänge och hämtade älsklngen, Suprice, an hade ingen aning om att jag skulle komma! Vi drog till Dollar och inhandlade div prylar, bla "fin" porslin som ska användas vid finmiddagar och högtider, samt massa annat smått & gott..Sen vart det lunch på MAX som både jag och Fredrik har tjatat om i en evihet! Sen bjöds det på fika hos bettan, ho hade både bakat kladdkaka och äppelpaj, wow vilken kvinna, hon kan baka hon! Sen åkte vi hem och storrensade massa saker, åkte ner och slängde minst 6 svartasopsäckar med bara skit...

JULKLAPPSÖNSKNINGAR: HELST presentkort, har inte plats för mer saker!


image171

Kommentarer
Postat av: marthina

hehe, vad tänker du köpa för dina presentkort då? som inte tar någon plats menar jag. kramis!

Postat av: Anna

Jag SAKNAR dej!

2007-11-13 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback