En riktigt "Feel good" onsdag..

Har det varit idag, eller ja dagen började inte så bra, hade grymt ont i huvudet, men vad ska jag säga?! Har nästan vant mig vid att den kommer och hälsar på...Emma & Peter var förbi en sväng idag, alla vi 4 var sega som segaråttor, men det var trevligt ändå! Fredrik hämtade Lunch på Greken *mums* det var jätte gott, skönt att bli lite bortskämd och slippa laga mat! Film vart det idag också, kollade på "Catch and release" en ganska mysig film..Igår såg vi förresten "wild hogs" Den var skit kul, jag och Fredrik satt och skrattade som fan, helt galen!

Blev en tripp upp till Falun nu på eftermiddagen, träffade Erika & Rasmus =D Tyvärr vart det bara en liten stund vi träffade Marcus för han skulle iväg och jobba! Men vi 4 hade trevligt ändå...Jag gick mest bara runt och höll i lilla Rasmus och log, så underbart söt.. Erika bjöd på fika och hade bla bakat en jätte god "tvix" kaka, den tjejen kan baka hon =P Ha Ha ni skulle ha sett Rasmus när han låg och sov i min famn, såg ut som om han slogs i sömnen eller nått, skrattade som tusan åt hans roliga ryck!! Vi hade verkligen jätte trevligt, skönt att få komma iväg!


image176     Sötnosen <3       image177 

Tänk så stor han har blivit på en månad, idag är det faktiskt hans månadsdag =D, Måste erkänna att man blev lite sugen efter att ha umgåtts en hel kväll med den här underbara killen!! Nej nu ska jag strax gå och lägga mig, ska förbi jobbet en sväng imorgon bitti och hälsa på!! Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback